華星唱片成立55周年,曾有「華星三寶」之稱的梁漢文(Edmond)、陳奕迅(Eason)和楊千嬅,近日接受唱片公司YouTube 頻道節目訪問,分享當年在華星的成長點滴,三人碰頭即雞啄唔斷,現場充滿笑聲。
三人首次碰面,是在 1995 年 Eason 和楊千嬅「新秀」比賽結束後,隨「華星」大隊去慶功 Party,現場除了 Edmond,還有許志安、鄭秀文、海俊傑、張崇基和張崇德等。由於三人之後因經常同坐一架媬母車,因而開始熟落。
Eason講起當年一齊坐車,還說最慘一個是楊千嬅,他說:「千嬅最慘,因為佢自己化妝要早兩個鐘起身,公司車第一個接佢,再去接 Edmond,佢哋喺九龍,最後過海接我。因為公司喺灣仔,到收工就放低我先,千嬅最後先落車,返去仲要落妝,即係最遲休息,好慘。」Eason 又爆料:「Edmond 出名喺媬母車食嘢,而杯奶茶係唔會倒瀉,好高技巧!」在旁的 Edmond 則興奮讚自己:「係呀,轉彎、剎車都無事!」
至於「華星三寶」這個外號,原來是當年高層吳雨被街頭小食「煎釀三寶」啟發,Edmond 表示:「嗰陣我哋差唔多時候 plug 歌,一齊上唔同嘅節目做宣傳,成日都一齊做嘢,然後就醞釀咗《大激想》出嚟!」Eason 和 Edmond 聞言即手舞足蹈,但千嬅在旁笑說現在年紀大,身體關節問題已跳不到。
Eason 和 Edmond 又說,最難忘是拍《大激想》廣告當晚發現他們成為了雜誌主角,Eason 說:「嗰晚喺西環拍通宵,千嬅埋位拍嘢,我同 Edmond 踎喺電車站無聊揭雜誌,見到寫我哋『不和』,好好笑!」
Edmond 指華星有一種特別氣氛,就好似一間音樂學校,透過歌唱比賽培育出不少歌手,再為他們出歌,令他們有所成就,一代一代地傳下去,同時亦維繫到一班歌手的感情。Eason對此也有同感,指甚至連幕後的同事也有這種感情,十分難得。







